שירות אימון והשבחת מוקד גיוס תרומות
יש לכם מוקד גיוס תרומות קיים, אך אתם מרגישים כי הוא לא ממצה את הפוטנציאל שלו, הוא לא מתנהל נכון, חסר מוטיבציה, התלונות של הנציגים מרקיעות שחקים, עייפות החומר, נטישה של עובדים, קושי בגיוס כח אדם חדש, המנהלים אובדי עיצות…
יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם…
תהליך אימון והשבחה מבית היוצר של לסגור ולחייך בהנהגתו של אבי עידן, צוות מנוסה הבקיא מאד בתחום גיוס הכספים במגזר השלישי, יחד עם ניסיון רב בעולם השיווק והמכירות במגזר העסקי. כל אלו מאפשרים לכם לקבל את כל הידע והכלים הדרושים כדי לשנות את המצב, להשביח את הפעילות, ולהגדיל את היקף הגיוס באחוזים ניכרים.
התהליך מבוצע בהתאם לצרכים עפ"י השלבים הבאים:
- שלב א' – אבחון.
- שלב ב' – בניית תוכנית הדרכה.
- שלב ג' – הדרכת צוות המוקד.
- שלב ד' – ליווי ליצירת הטמעה.
להלן פירוט בנוגע לכל אחד מהשלבים:
שלב א' – אבחון
מטרת שלב זה היא לאסוף מידע, ולעבדו באופן שיאפשר תהליך אימון מותאם ספציפי לעולם התוכן שלכם.
במהלך שלב זה תתבצענה הפעולות הבאות:
- האזנה לשיחות טלפוניות של העובדים במוקד וניתוחם.
- קריאת חומרים ארגוניים רלוונטיים אם יש ולמידת התחום הספציפי (תורמים, פעילות, התנגדויות וכו'.)
- תשאול מנהלים רלוונטיים ומספר מאנשי הצוות.
שלב ב' – בניית תוכנית ההדרכה
בהתאם לממצאי האבחון נבנה את תוכנית ההדרכה והליווי המתאימים ביותר למוקד שלכם ובהתאמה לעולם התוכן שלכם, התנגדויות ספציפיות וכו'.
שלב ג' – הדרכה קבוצתית של צוות המכירות
ליווי והדרכה אחת לשבוע (בדר"כ שעתיים שלוש למפגש).
במהלך ההדרכה תועבר כל תורת המכירות באופן חוויתי, תוך הפעלת הקבוצה וביצוע סימולציות מכירה.
במהלך ההדרכה יועברו למשתתפים תכנים מגוונים וביניהם:
- פרמידת המכירה – שלבי המכירה: פתיחה, איסוף אינפורמציה, הצגת הנושא וסגירה.
- כיצד ליצור רושם ראשוני מעולה על התורם.
- כיצד לתשאל את התורם בצורה יעילה ולהבין את מניעיו האמיתיים.
- כיצד להציג לתורם את הפעילות שלנו באופן אופטימלי.
- יצירת קירבה – כיצד ליצור עם התורם קשר טוב וחיובי.
- טיפול בהתנגדויות – לימוד המודל לטיפול בהתנגדויות והטכניקות המובילות בתחום.
- טכניקות סגירה – כיצד לסגור את התרומה בצורה יעילה ומהירה.
חשוב לציין כי הסוד בהדרכה מוצלחת מבחינתנו הוא התאמה מלאה של עולם התוכן שלנו לעולם התוכן שלכם, ולפיכך תוכן ההדרכה והכלים שימסרו לעובדים יהיו מתאימים במאת האחוזים עולם התוכן של העובדים.
שלב ד' – ליווי ליצירת הטמעה
על מנת להטמיע את החומר בצורה טובה חשוב ליצור המשכיות לתהליך, שבאה לידי ביטוי בתהליך הטמעה.
תהליך ההטמעה יכול להתבצע במספר צורות:
- ליווי אישי אחד על אחד לאנשי המוקד בתהליך חניכה ומשוב .
- יעוץ ליווי אישי למנהלים – בהתאם לצורך, זמינות ומתן מענה לדילמות בטלפון או במייל.
- מפגש פיזי במוקד אחת לשבוע העברה של חומר הדרכה, מעקב על תוצאות, מענה על דילמות שעלו, אימון מיומנויות.
עבודה שוטפת במהלך הליווי
במהלך העבודה השוטפת תהיה חברת “לסגור ולחייך” שותפה מלאה לעשייה ותפעל להשגת המטרות והיעדים.
בין היתר ובהתאם לצורך החברה תלווה את המערך החדש באופן הבא:
- תהליכי גיוס והשמה של עובדים.
- העברת מרכזי הערכה ו/או השתתפות בראיונות אישיים.
- טיפול בדילמות בניהול
- השתתפות או ניהול ישיבות בוקר.
- אימון וקידום מנהל המכירות / מנהל המוקד
- רתימת העובדים לעמידה ביעדים.
- עזרה בניהול והנעת העובדים.
- עזרה בשימור עובדים.
- אחריות על הידע המקצועי ואיכות המכירה.
- מתן משובים למנהלים והשתתפות בתהליכי חניכה ומשוב לעובדים.
חברת “לסגור ולחייך” רואה את עצמה כחלק אינטגרלי ממוקד הגיוס, ותעשה ככל שביכולתה לקדם את המערך,
ולהשיג תוצאות אופטימליות בתחום.
הליווי של חברת “לסגור ולחייך” יהיה בנוי מפגישה שבועית בת שעתיים או שלוש עפ"י צורך, ותמיכה טלפונית יומיומית בניהולה של הגב. נטלי סומך, ובנוסף פיקוח וליווי שיבוצע ע"י אבי עידן. במקרה הצורך תינתן תמיכה של גורמים מקצועיים נוספים מטעם “לסגור ולחייך” על מנת לתת ערכים מוספים בתחומים שונים.
משך הליווי
ההסכם בנינו יתחדש חודש בחודשו עפ"י הצורך.
אין התחייבות לפרק זמן של ליווי מצד העמותה.
פרטים נוספים
לפרטים והרשמה השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר