לא כבר לא מפחיד אותי!
טיפול בהתנגדויות והתמודדות עם החשש לשמוע לא
כדי להפוך אדם לאיש מכירות תותח צריך לטפל בפחדים שלו המעכבים אותו מלממש את היכולת הטבעית שלו למכור.
ישנם פחדים רבים ושונים, כאשר הפחד הבסיסי ביותר, זה המוליד את היתר, היוצר את כל הצרות, זה הפחד מלשמוע לא!
אם נחסל אותו, כבר עשינו 90% מהעבודה.
לראיה, לאף אחד לא הייתה בעיה להציע מוצר, שירות או רעיון ולהתנסות במכירות אם היה מובטח לו שהתוצאה בסוף כל שיחת מכירה תהיה שהלקוח יגיד כן.
מהניסיון שלי באימון אנשי מכירות, ברגע שטיפלנו בחסמים לעשייה והמאומן נעשה משוחרר מהפחדים וחדור מוטיבציה להתפתח ולהתעצם אישית וכלכלית, הוא כבר יביא לידי ביטוי את הכישרון הטבעי שלו למכור.
מכאן צריך רק ללטש את השיחה, ללמד כמה טכניקות בסיסיות, לטפח את היכולת להקשיב בעיקר על ידי חיבור חזק ל-למה להקשיב, והנה לכם איש מכירות לתפארת…
תכנים:
- מהי התנגדות – זיהוי ההבדלים בין סוגי התנגדויות.
- מדוע לקוח מתנגד – הבנת מניעי הלקוח.
- טיפול במתנגד הראשי – אני (זיהוי האם ההתנגדות היא בכלל של איש המכירות)
- לא כבר לא מפחיד אותי, איך מעלימים את החשש מה"לא".
- מודל לטיפול בהתנגדויות
- טכניקות לטיפול בהתנגדויות – אפשרויות שונות של מתן מענה קולע.
- זיהוי ההתנגדויות הנפוצות ובניית מענה נכון – התנגדויות ספציפיות איתן מתמודדים הנציגים ביום יום.
הכול מועבר בגישת האימון, אינטראקטיבי שיתוף הסוכנים בהעברת החומר ומתובל בהרבה הומור.
מה מפיקים מההרצאה?
ההרצאה מספקת תובנות וכלים חשובים המאפשרים לשפר את היכולת להתמודד עם התנגדויות הלקוח, העלמת ההתנגדויות שמביא איתו הסוכן, וחיסול החשש מהלא, וכתוצאה מכך להגיע ליותר עסקאות ולהצליח!!!
עזרים נדרשים:
מקרן מסך ורמקולים.
פליפ צ'ארט או לוח מחיק וטושים.
פרטים נוספים
לפרטים והרשמה השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר